הורים – מערכת חימום תת רצפתי חשמלי זו חובה בבית!

אין הורה שלא חווה תחושת תסכול נוכח מראה ילדיו מתרוצצים יחפים על רצפת הבית הקפואה ומסרבים בכל תוקף לנעול נעלי בית. מנגנון החום והקור של ילדים שונה משלנו, ולכן לעתים קרובות הם ממאנים להתלבש ולחמם את עצמם. אם שאלתם את עצמכם מה הסיבה לכך שגם אם נדליק את כל מזגני הבית ואת כל פתרונות החימום נגלה שהרצפה נותרה על קפאונה, ההסבר פשוט: אוויר חם עולה מעלה ולכן ככל שנחמם את הבית מעל לרצפה הרצפה תישאר לעולם קרה.

מערכות חימום תת רצפתי חשמלי נותנות מענה מושלם בדיוק לדבר הזה מערכת כזו מחממת את הבית בצורה יעילה כולל את רצפת הבית. זה לכשעצמו הופך את החום לנעים יותר ומאפשר לילדים להתרוצץ יחפים באין מפריע.

שמירה על אוויר לקטנטנים

מהיבט אחר, כולם מכירים את המלכוד החורפי של שימוש במזגן שמייבש את האויר ומקשה על הנשימה בעיקר כשמדובר על תינוקות וילדים קטנים. מערכות חימום תת רצפתיות חשמליות מחממות את הבית בלי לייבש את האוויר כאשר החום הוא אחיד בכל חלקי הבית. המשמעות היא נשימה טובה יותר והקטנת עומסים על מערכות הנשימה של ילדים קטנים.

בטיחות

מההיבט הבטיחותי, הורים רבים שואלים את עצמם מהו אמצעי החימום היעיל ביותר שיהיה גם בטיחותי עבור הילדים? עד כה הורים רבים טעו לחשוב שהמערכת הבטוחה ביותר היא המזגן הביתי שלא מסכן את הילדים בכוויה, אולם אם ניקח בחשבון את העבודה שהמזגן מייבש את האוויר הרי שהוא רחוק מלהיות פתרון מיטבי. על הסכנות של תנורי הספירלה למיניהם, תנורי הנפט והגז אין כלל מה להרחיב.

מערכות חימום תת רצפתי חשמליות לעומת זאת מהוות פתרון חימום יעיל ובטוח- אין סכנת כוויות או חבלות היות שכל המערכת נמצאת מתחת לריצוף הבית. המשמעות היא בטיחות מרבית לילדים ושקט להורים שיודעים שהילדים מוגנים ומחוממים גם בימי החורף הקרים ביותר.

עלויות

מערכת לחימום תת רצפתי שמבוססת על חשמל נחשבת פשוטה להתקנה אולם יש לקחת אותה בחשבון כבר בשלבי תכנון הבית. אם מתקינים מערכת כזו במסגרת שיפוץ העלויות גבוהות יותר. ככלל העלות נגזרת מגודל הבית, מספר המפלסים והחדרים אבל באופן כללי עלות התקנת מערכת חימום לבית בגודל של 100 מ"ר תעלה כ- 15,000 ₪. שוב לקחת בחשבון שבכל חדר יש להתקין תרמוסטט שעלותו כ 350 ₪ מה שכמובן משפיע על העלות.

מנגד עלות התפעול של מערכת כזו גבוהה למדי בין היתר משום שלוקח לה זמן לחמם את כל הסביבה הביתית, המשמעות היא שהיא דולקת הרבה שעות רצוף. באן ממוצע עלות חימום בית שגודלו כ 100 מ"ר לפרק זמן של שש שעות מידי יום תגיע לכ 1500 ₪.

בשיקולי העלות מול התועלת ניתן בבירור לראות את היתרונות הבטיחותיים הברורים של מערכת חימום תת רצפתי חשמלי וכן את התוצאות המצוינות שהיא מייצרת. חשוב לבחור מתקין מקצועי ואיכותי שיעניק לכם גם אחריות נרחבת על העבודה.

Blog בטיחות בבית בית ומשפחה טיפול במזיקים ניקיון תחזוקת בית
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניקיון משרדים בתקופת הקורונה
גם עם היציאה של עובדים רבים לחל"ת, נדמה שהחזרה לשגרה בכל זאת מנסה לעשות צעד ועובדים רבים חוזרים אט...
קרא עוד »
אוק 20, 2020
5 טיפים להחלפת מנעול
המפתח חורק ולא מצליח לפתוח את הדלת? המנעול נתקע שוב ושוב? אולי הגיע הזמן לחדש ולהחליף את המנעול. האם...
קרא עוד »
יול 13, 2021
רגליות גומי
רגליות גומי יכולות להיות יעילות במיוחד עבור כיסאות או רהיטים אחרים, אשר נוהגים להזיז לעיתים תכופות....
קרא עוד »
אוג 24, 2020