ניקיון משרדים בתקופת הקורונה

גם עם היציאה של עובדים רבים לחל"ת, נדמה שהחזרה לשגרה בכל זאת מנסה לעשות צעד ועובדים רבים חוזרים אט אט לעבודה. אך מכיוון שישנן הגבלות רבות וגם החשש שמא הקורונה תגיע גם למשרדים שלכם, עליכם לוודא שאתם עושים הכל בשביל למנוע זאת. בעזרת חברת ניקיון משרדים תוכלו להגיע לרמת ניקיון גבוהה וזהירה.

כך תדאגו לניקיון המשרדים בתקופת הקורונה:

מאחר והמצב הוא חדש ומעולם לא נאלצתם להתמודד עם מגפה כזו, עליכם לוודא עם חברת הניקיון שלכם שהם שינו את הגדרותיהם לניקיון בסיסי וכי הם שמים דגשים על דברים שבעבר הלא כל כך רחוק לא היו רלוונטיים כל כך. 

כך, ניקיון משטחים הפך להיות פעולת חובה החוזרת על עצמה, זאת מפני שאחת ההזהרות הראשונות על מגפת הקורונה היא היכולת שלה לשהות על משטחים למשך ימים. תשומת הלב היא חיונית בימים אלו גם אם הדבר לא נראה לעין. 

בנוסף, יש באפשרותכם לפזר מתקנים ניידים לניקוי הידיים ברחבי המשרד, מה שיאפשר לעובדים שלכם לנקות ולחטא את ידיהם לעתים קרובות יותר ובכך לשמור על סביבה נקייה מחיידקים. גם כאשר לא שמים לב קיימת כל הזמן הנטייה להשתמש בידיים ולגעת בדברים, ובתום לב עשויים להעביר הלאה חיידק. על כן, שטיפת הידיים באופן חזרתי הוא הכרחי. 

בכדי לאפשר סביבת עבודה נקייה מקורונה, עליכם להיות עם אצבע על הדופק באשר לאנשים הנכנסים ויוצאים מן המשרד שלכם, לראות שלכולם יש מסכות ושהם לא מסתובבים בחלל המשרד ללא מסכה וכמובן לאפשר את מספר האנשים המותר בכל חדר.

לסיכום,

אפשר לקיים שגרת יום נורמטיבית בתקופת הקורונה אך בכל זאת קיימות פעולות שהן הכרחיות בעבור שמירת הניקיון במשרד. הן מבחינה היגיינית והן מבחינת הישמרות בתקופת הקורונה. 

> ראו גם חברה לניקיון משרדים בהרצליה

Blog בטיחות בבית בית ומשפחה טיפול במזיקים ניקיון תחזוקת בית
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי צריך לבצע הדברת טרמיטים
מדובר בשאלה הטובה ביותר: מתי צריך לבצע ולעשות הדברת טרמיטים. ישנה תשובה אחת והגיונית – הדברת טרמיטים...
קרא עוד »
פבר 04, 2021
עלות השחרת חלונות לרכב – איך נקבע המחיר?
כל שירות שניתן לנו על ידי בעל מקצוע כרוך בתשלום. את המחיר נותן השירות קובע על פי פרמטרים שונים. אמנם...
קרא עוד »
מרץ 21, 2020
7 אביזרי אמבטיה שכל אחד חייב שיהיו לו
חדר האמבטיה הביתי הוא החדר המפנק ביותר בבית. לא מעט אנשים מבלים זמן רב בחדר האמבטיה ונהנים מאמבטיה...
קרא עוד »
אוג 16, 2021