יתרונות חליפת הגנה למעלית מעץ

חליפת הגנה מעץ למעלית בבניין גבוה הינה חיונית בעת שיפוצים. במהלכם מעבירים חפצים כבדים, כלי עבודה חומרים ועוד. כל אלו עלולים לפגוע בקירות או ברצפות ולגרום להם נזק בלתי הפיך. גם נושא בטיחות המעלית חשוב מאין כמוהו. חליפת הגנה למעלית מעץ יוצרת מעין קופסה צפה בתוכה אשר מונעת פגיעה ונזקים גם לאחר חבטות כבדות במיוחד. היא עשויה מפלטות סנדוויץ' עבות עם חיפוי פורמייקה פשתן או  חיפוי מחומר MDF אדום חסין אש. החיבור בין כל חלקי המעטפת נעשה באמצעי נגרות מעולים כדי שהיא תיוותר חזקה כל העת.

יתרונות למיגון אפקטיבי ונאה

הגימור המושלם מהווה יתרון בולט. המתקינים עוטפים את כל המעטפת בצורה מדויקת ומקפידים לסגור את כל השטח למניעת זליגת לכלוך וכדומה. גם לוח הפיקוד מוגן באמצעות מכסה פריק. סביב המנורות בתקרה ייעשה חתך בלוח הסנדוויץ' כדי לאפשר לאור לעבור היטב. היתרון החשוב הנוסף הוא המראה הנאה של המעלית בה משתמשים הדיירים על בסיס קבוע. חווית השימוש אמורה להיות טובה כל הניתן בסיטואציות אלו. יתרון אחר הוא בכך שהתיבה מותאמת למעלית ושומרת על נפח מקסימלי שלה.

הגנה מושלמת

הגנה על מעלית באתר בנייה מונעת תקלות בלתי הפיכות. בהיעדר חליפת הגנה כזאת עלולים הקירות להישרט קשות ובמקרים חמורים גם להישבר. אלו הם נזקים בלתי הפיכים שעלות תיקונם רב. מעליות חייבות להיות בטיחותיות בכל רגע נתון. הן עוברות בדיקה שנתית על ידי מהנדס מוסמך. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום. היא מתכננת ומתקינה את חליפות המיגון היטב ומשכללת אותם כל העת לאורך השנים. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מביצוע פרויקטים כאלו בתחום עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ועוד.

Blog בטיחות בבית בית ומשפחה טיפול במזיקים ניקיון תחזוקת בית
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרחקת יונים לצמיתות – דוקרנים, רשתות ואחריות
לשם ביצוע מקצועי של הרחקת יונים לצמיתות יהיה ניתן לפנות אל מדביר אשר יוכל לפזר דוקרנים באזורים...
קרא עוד »
יול 10, 2021
חומרי ניקוי לבית
חומרי ניקוי לבית הם מוצרים בסיסיים שנעשה בהם שימוש כמעט יום יומי. בכל בית משתמשים באקונומיקה, ספריי...
קרא עוד »
ספט 09, 2020
איתור נזילות מים
אנשים רבים סובלים מנזילת מים, שעלולה לגרום לנזק מהותי בנכס שלהם. מדובר לרוב על פיצוץ בצינור שעובר...
קרא עוד »
מאי 12, 2020