צבע למקלחת נגד עובש

חדר המקלחת ממלא תפקיד חשוב במיוחד בחיי היומיום של כולנו. הוא משמש לרחצה והתרעננות עבור הדיירים והמראות שבו חיוניות עבור בדיקת ההופעה החיצונית. בחדר האמבטיה מופעלים מדי יום צינורות מים ולכן הוא מועד יותר מיתר החדרים בבית להצטברות עובש. העובש עלול להצטבר על הרצפה או על הקירות או בין המרצפות וזאת כתוצאה מריבוי נוזלים וחדירת טיפות מים אל חללים ריקים. ברגע שרואים סימני עובש כדאי לנסות לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי, וזאת מאחר שמדובר בגורם הפוגע ברכוש וגם מהווה סיכון בריאותי. חשיפה לעובש מעלה את הסיכוי לקשיי נשימה ואלרגיות שונות. 

צבע למקלחת

אחת הדרכים להתמודד עם כתמי העובש במקלחת היא צביעה אבל אין להסתפק בכך. הצביעה תסתיר את הכתמים ותעשה רושם שהבעיה נפתרה אבל תותיר פתח לעובש (פטריה הניזונה מנוזלים) לחזור לקיר כעבור זמן מה ולחייב אתכם בטיפול נוסף. לכן מומלץ לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לטפל בבעיה ביסודיות ולצבוע את הקיר כחלק משורת פעולות להעלמת העובש. הרעלנים שבצבע מפסיקים להשפיע בתוך שנה ואז הבעיה עלולה להופיע שוב. לכן צריך לפנות לחברה המתמחה בתחום ואנשיה יטפלו בעובש וידאגו גם לייבושו של המקור, כדי שהמים לא יחזרו להצטבר באותו מקום במקלחת. פעולות נוספות הן איטום וחיפוי הקירות אבל הצורך העיקרי הוא בהסרת העובש מהקירות באמצעות חומרים ייעודיים שאותם יפזרו הפועלים שהזמנתם.

פנייה לחברה אמינה

ברוב המקרים לא תצליחו להתמודד לבד עם העובש בתקרה אלא מקסימום לתת פתרון קוסמטי ולכן מי שמעוניין שהבעיה לא תחזור – יצטרך לפנות לאנשי מקצוע ולשלם תמורת השירות. חשוב למצוא חברה אמינה עם המלצות וכזו שנציגיה זמינים לבצע את העבודה בהקדם האפשרי ומעניקים לכם אחריות ארוכת טווח. 

Blog בטיחות בבית בית ומשפחה טיפול במזיקים ניקיון תחזוקת בית
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מזרן קשיח או מזרן רך – מה בריא יותר?
אתם עוברים דירה וכחלק מכל ההתחדשות החלטתם שאתם רוצים לקנות מזרון חדש? אם כך, אתם בהחלט צודקים, שכן פעם...
קרא עוד »
מרץ 23, 2020
תיקון דלתות בבאר שבע
אופס, רק רציתם לפתוח או לטרוק, לנעול או לשלוף את המפתח החוצה. והנה אתם רואים שיש תקלה בדלת שלכם. כן, דבר...
קרא עוד »
אוק 11, 2020
קונסטרוקטור
כשאדם בונה בית, הוא יכול לעשות זאת באופן עצמאי, ולחסוך בעלויות רבות. לא בטוח שמצב זה הוא האידיאלי עבור...
קרא עוד »
נוב 05, 2020