מומחה מאגרי מים ותשתיות ביוב – דוד קצב

חברה מנהלת בבניין? ועד בית יציג? האסיפה על מאגר המים מתקרבת? ספק חיטוי ותחזוקה חדש עומד על הפרק? דוד קצב הוא האיש שכדאי שתכירו. קצב הנו בעל ניסיון רחב ממדים בהקמת מאגרים למכבי האש ולבניינים. קצב מומחה בתחזוקה שוטפת של כל סוגי המאגרים, הן כאלו שהוקמו על ידו והן כאלו שהוא נדרש לתת להם שירות. הוא פועל בחברה שהוא ייסד, קבוצת דודי, בה ניתן למצוא עובדים מומחים נוספים שיסייעו במשימות תחזוקת המאגרים.

הקמת מאגר בבניין

דוד קצב יסייע לכם, כחברה מנהלת או וועד בית, לאפיין את המאגר שאתם צריכים ויספק אותו עבורכם על פי הזמנה. ההתקנה תבוצע על ידי עובדי קבוצת דודי, אשר יספקו את כל הנדרש על מנת להעמיד לכם מאגר מי שתייה בטיחותי ואיכותי, שישרת אתכם ביציבות ובהנאה רבה.

תחזוקה שוטפת

ניתן לקרוא לנציגי קבוצת דודי על כל תקלה שאבחנתם בבניין. ניתן להזמין מהחברה שירות תחזוקה שנתי, כולל שירות החיטוי השנתי שהוא חובה בכל בניין שמחזיק מאגר מי שתייה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. דוד קצב הנו איש מקצוע יסודי שייקח את המאגר שלכם ברצינות הנדרשת ויבצע את החיטוי הנדרש בהתאם למצבו הנוכחי. ייתכנו שנים בהן תידרש החלפה קומפלט של המים. תהליך זה ייעשה ביעילות ותחת מעטה ניסיון רב שנים של דוד קצב ועובדי חברתו.

תשתיות ביוב

בנוסף, מספק דוד קצב שירותי ביוב שגרתיים לפרטיים ובבניינים: שאיבת ביובית, תיקון משאבות מים ומשאבות טבולות, תיקון משאבות של מקלטים וחדרים תת קרקעיים (משאבות סילוקית), וביצוע משימות ביוב נוספות לתיקון תקלות שונות. קבוצת דודי הנה חברת מומחים לעבודות ביוב מכל סוג והיא מספקת שירותים עבור בעלי חזקה על מבנים מסוגים שונים.

Blog בטיחות בבית בית ומשפחה טיפול במזיקים ניקיון תחזוקת בית
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יועץ בניה ירוקה – במה הוא יכול לעזור
יועץ בנייה ירוקה הוא הפונקציה החשובה ביותר בהליך בנייה של פרויקט בשיטה זו וזאת לאור הידע הספציפי אשר...
קרא עוד »
אפר 16, 2020
ניקוי משרדים בתל אביב – למה חשוב לבחור נכון
שירותי ניקוי משרדים בתל אביב מוצעים היום על ידי מספר רב של חברות שונות אשר מתיימרות להציע תמורה מעולה...
קרא עוד »
נוב 24, 2020
כל מה שרציתם לדעת על ציפוי חלונות אנטי סאן
מדוע מומלץ להתקין אנטי סאן בחלונות שלכם? אנטי סאן הוא ציפוי שניתן להסדיר בצבע שקוף או בגוון מוגדר...
קרא עוד »
מרץ 26, 2020